اطلاعات دوره
آموزش رایگان مقدمه‌ای بر یادگیری ماشین
مسیر آموزشی

آموزش رایگان مقدمه‌ای بر یادگیری ماشین

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

هدف از آموزش رایگان مقدمه‌ای بر یادگیری ماشین چیست؟ یادگیری ماشین، واژه‌ای است که توسط آرتور ساموئل در سال ۱۹۵۹ ابداع شد. این فناوری شاخه‌ای از هوش مصنوعی و علوم رایانه است. این تکنولوژی در علوم داده دارای اهمیت بسیار زیادی است. یادگیری ماشین هوشمند کردن رایانه‌هاست بدون اینکه مستقیماً به آنها یاد بدهیم چطور رفتار کنند. اما این اتفاق چطور می‌افتد؟ رایانه‌ها می‌توانند با استفاده از حجم عظیمی از داده، به طور خودکار الگوهایی تکرارشونده را بدون دخالت انسان یاد بگیرند. یادگیری این الگوریتم‌ها به تقلید از شیوه یادگیری انسان انجام می‌شود و با بیشتر شدن تجربه رایانه، به‌تدریج دقت آن بالاتر می‌رود. این دوره مناسب چه کسانی است؟ دوره مقدمه‌ای بر یادگیری ماشین مناسب دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر و هوش مصنوعی و همه علاقه‌مندان به این دانش است و  دانشجویان با فراگیری آن می‌توانند مطالب را بیاموزند این دوره در کدام دانشگاه ضبط شده است؟ این دوره در دانشکده مهندسی کامپیوتر و در ترم پاییز 1401 با تدریس دکتر شریفی زارچی و مهندس بهروز آذر خلیلی برگزار شده است همچنین آدرس github درس عبارت است از: https://github.com/asharifiz/Introduction_to_Machine_Learning ***این دوره درحال تکمیل است***
دوره آموزش رایگان مقدمه‌ای بر یادگیری ماشین دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 39 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط علی شریفی زارچی، بهروز آذرخلیلی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان مقدمه‌ای بر یادگیری ماشین را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های علوم داده و هوش مصنوعی سراسر اینترنت را در صفحه علوم داده و هوش مصنوعی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

کاربر مکتب‌خونه

با تشکر از تیم آموزش ولی آموزش اصلا مناسب نیست. استاد با استفاده از لغات مختلف انگلیسی که در اون مبحث خیلی هم مرتبط نیست داره بدتر فراگیر را گیج میکنه. علاوه بر اون بسیار پرشتاب و با استرس از روی مسائل گذر شده فقط. علاقه مندان برای یادگیری مبتدی باید از منبع دیگری استفاده کنند. برای مثال آموزش آقای Andrew Ng واقعا خوب و قابل فهم هست

حورا

من دکتر داروسازم هست ، خیلی دوست دارم و لذت میبرم ولی متاسفانه نمیفهمم:)

کاربر مکتب‌خونه

استاد علی شریفی زارچی بینظیر هستند. با آرزوی سلامتی برای ایشان و تیم شان

امیر

عالی عالی عالی

کاربر مکتب‌خونه

دوستان کسی میتونه بهم بگه چطوری فایل اسلاید و جزوه کلاس رو از github بگیرم؟

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی