اطلاعات دوره
آموزش ایلوستریتور مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش ایلوستریتور مقدماتی

466,950 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.4/5
وضعیت قیمت: 466,950 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:1 نظر4.4
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:بردیا علمی3.9
  • زمان:8 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

معرفی نرم‌افزار ادوبی ایلوستریتور (Adobe Illustrator) ادوبی ایلوستریتور نرم‌افزاری برای ایجاد تصاویر، لوگوها، تایپوگرافی و انواع آثار هنری بر پایه وکتور (Vector) در سیستم‌عامل Windows و MacOS است. اولین نسخه Illustrator در سال 1987 برای مکینتاش منتشر شد و تا کنون در فواصل زمانی منظم به روز می‌شود و اکنون به عنوان بخشی از مجموعه Adobe Creative Cloud ارائه شده است. ایلاستریتور به طور گسترده توسط طراحان گرافیک، طراحان وب، هنرمندان بصری و تصویرگران حرفه‌ای در سراسر جهان برای خلق آثار هنری با کیفیت بالا استفاده می‌شود. ایلوستریتور شامل بسیاری از انواع ابزارهای طراحی است که می‌تواند زمان مورد نیاز برای طراحی و ایجاد تصاویر را کاهش دهد.   هدف از برگزاری دوره آموزش ایلوستریتور مقدماتی چیست؟ هدف دوره ایلوستریتور مقدماتی این است که بهترین روش‌ها را برای انجام هر کاری در Illustrator به شما آموزش دهد تا مطمئن شوید که همیشه می‌دانید از کدام ابزار یا ویژگی‌های نرم‌افزار ایلاستریتور در هر موقعیتی استفاده کنید و مانند کاربری حرفه‌ای بر ابزارها و قابلیت‌های این نرم‌افزار مسلط شوید.   دوره آموزش ایلوستریتور مقدماتی مناسب چه کسانی است؟ ایلوستریتور نرم‌افزاری در استاندارد صنعتی است و به شما امکان طراحی و خلق انواع لوگو‌ها، نمادها، الگو‌ها، نمودار‌ها، تایپوگرافی‌ها، اینفوگرافیک‌ها، پوستر‌ها، نقشه‌ها و تصاویر پیچیده برای چاپ، وب و رابط‌های تعاملی ایجاد کنید. مزیت کار در ایلاستریتور این است که خروجی کار مستقل از رزولوشن خواهد بود. طیف گسترده‌ای از علاقه‌مندان به طراحی در فضای دیجیتال، طراحی لوگو، طراحی وب‌سایت، UI و غیره می‌توانند مخاطب این دوره باشند.   گرافیک برداری در ادوبی ایلوستریتور یکی از مهمترین ویژگی‌های ایلوستریتور این است که کیفیت آثار هنری ایجاد شده با استفاده از ایلوستریتور مستقل از وضوح نمایش (رزولوشن) است. این بدان معنی است که تصویر ایجاد شده در ایلاستریتور را می‌توان بدون کاهش کیفیت تصویر بزرگ یا کوچک کرد. این ویژگی یک اثر هنری برداری است که از روابط ریاضی در توصیف خطوط، کمان‌ها و سایر بخش‌های سند دیجیتال استفاده می‌کند. در نقطه مقابل، آثاری که با استفاده از نرم‌افزارهایی مانند فتوشاپ تولید و ویرایش می‌شوند، بر پایه پیکسل و وابسته به وضوح هستند و با بزرگ‌نمایی سند، کیفیت تصویر کاهش می‌یابد.  بیشتر بدانید
دوره آموزش ایلوستریتور مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 8 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط بردیا علمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 466,950 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ایلوستریتور مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سما

دوره عالی بود

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی