اطلاعات دوره
آموزش فتوشاپ سه بعدی – طراحی و متحرک سازی در Photoshop
مسیر آموزشی

آموزش فتوشاپ سه بعدی – طراحی و متحرک سازی در Photoshop

549,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.9/5
وضعیت قیمت: 549,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:24 نظر4.2
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:میلاد صادقی4.4
  • زمان:2 ساعت و 20 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

تمرکز ما در این فرادرس، روی متحرک سازی در فضای سه بعدی می باشد و موشن گرافیک هایی، شامل آبجکت های سه بعدی، به صورت قدم به قدم، می سازیم. اهمیت متحرک سازی در فضای سه بعدی، زمانی که ما قصد ساخت موشن گرافیک های تجاری و تبلیغاتی را داریم، بیش از پیش احساس می شود. زمانی که ما در ساخت یک موشن گرافیک تجاری، قصد داریم از یک آبجکت سه بعدی در فوتیج خود استفاده کنیم، جهت فیکس کردن آبجکت، با روند اجرای فریم های فیلم، نیاز است که در آبجکت تغییراتی شامل تغییر نور، زاویه، اندازه، مکان، تغییرات دوربین، متریال، استایل و … اعمال شود.
دوره آموزش فتوشاپ سه بعدی – طراحی و متحرک سازی در Photoshop دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 20 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط میلاد صادقی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 549,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش فتوشاپ سه بعدی – طراحی و متحرک سازی در Photoshop را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

میثم

100 درصد ویدئو رو با فایل های جانبی به پیش بردم و بسیار کمک کننده بود.

سارا

دوره بسیار عالی و جامعی بود. مباحث ارائه شده خیلی تکمیل تر از دوره های سایت های دیگه بود و کامل نیاز رو برطرف می کرد. اگر پیش زمینه داشته باشی این آموزش رو تهیه کنی واقعا عالیه و نیاز به دوره دیگه نداره.

سوده

قبلا آشنایی داشتم و الانم به کمک این آموزش دارم کار می کنم و فرادرس رو به عنوان رفرنس اولیه قبول دارم.

عادله

سلام و خسته نباشی تشکر از شما و مدرس گرامی، از آموزش راضی هستم.

محمد حسین

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی