اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
صفر تا صد پایگاه داده با S‌Q‌L Server 2019
مسیر آموزشی

صفر تا صد پایگاه داده با S‌Q‌L Server 2019

536,250 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 536,250 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره بطور کامل با مفاهیم مقدماتی تا پیشرفته زبان SQL و دیگر نیازهای پایگاه داده در نرم افزار مایکروسافت SQL Server 2019 یا همان MS SQL 2019، جهت ساخت دیتابیس برای انواع پلتفرم ها آشنا خواهید شد. زبان SQL یک زبان مشترک بین نرم افزارهای DBMS بوده و با یادگیری آن می توانید با هرکدام از نرم افزارهای SQL Server، My SQL, SQLite, Oracle و ... طبق نیاز پروژه فعالیت خود را انجام دهید. در این دوره به طور کامل زبان SQL را با تمامی امکانات و قابلیت های آن در سرویس Database engine فراخواهید گرفت.
دوره صفر تا صد پایگاه داده با S‌Q‌L Server 2019 دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 43 ساعت و 48 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط علی مقدم جاه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 536,250 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره صفر تا صد پایگاه داده با S‌Q‌L Server 2019 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های پایگاه داده سراسر اینترنت را در صفحه پایگاه داده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی