اطلاعات دوره
دوره جامع آموزش sql به همراه کتاب PDF
مسیر آموزشی

دوره جامع آموزش sql به همراه کتاب PDF

122,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 122,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:4 نظر4.6
  • آموزشگاه:دانشجویار3.6
  • مدرس:علیرضا احمدی4.2
  • زمان:3 ساعت و 33 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

توجه داشته باشید که این دوره، فقط یک آموزش SQL نیست! بلکه همراه با یک کتاب تالیف شده توسط مدرس همین آموزش (که با ویدئو ها مطابقت دارد) میباشد. در این دوره به بررسی کامل مفاهیم پایگاه داده و مفهوم NOSQL خواهیم پرداخت. آموزش sql برای ارتباط با پایگاه داده های رابطه ای یک ضرورت محسوب میشود. چراکه هر پایگاه داده مبتنی بر رابطه یا همان Relation Ship از زبان SQL در جهت ایجاد دیتابیس و مدیریت آن استفاده میکند.
دوره دوره جامع آموزش sql به همراه کتاب PDF دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 33 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط علیرضا احمدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 122,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره جامع آموزش sql به همراه کتاب PDF را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

Rengerooo

سلااااااااااااااام من از صفر صفر صفر شروع کردم در واقع هیچ بلد نبودم و نمیدونستم داستان برنامه نویسی چیه خیلی آموزش مقدماتی و این جور چیزا گرفتم ولی تنها فردی که واقعا عااااااااالی تدریس میکنن ایشون هستن، به تمام کسانی که میخوان تازه شروع به یادگیری در حوضه برنامه نویسی کنند و هیچ پیش زمینه ای ندارن توصیه میکنم کلیپ های آموزش ( شروع برنامه نویسی ) ایشون رو حتما ببینن خیلی خوب جا میندازه این بارم وقتی آموزش sql ایشون رو دیدم و خریدم دیگه مطمعن شدم مدرس خوبی هم هستن چون با تمام وجود چالش ها و سختی هایی رو که یک فرد میخواد از صفر شروع کنه رو میدونن و اینقدر توضیح میدن که برای دانشجو راحت جا میافته ولی برعکس خیلی جاها خرید میکنید طرف دکترای کامپیوتر داره ولی نمیتونه درست تدریس کنه و از کلمات قلمبه سلمبه استفاده میکنه. بازم ممنونم از آموزش خوبتون بقول ما جنوبیا ( خِشِ حِلالِت )

علیرضا احمدی مدرس دوره

سلام و درود عزیزم. واقعا انرژی گرفتم این آخر شبی از نظری که ثبت کردی. در واقع من وظیفه مو انجام میدم و وظیفه یک مدرس اینه که خوب تدریس کنه. پس تمام این تعاریف نظر لطف شما نسبت به منه. امیدوارم که محتواهای بیشتری رو بتونم براتون آماده کنم و مورد استفاده همتون قرار بگیره. موفق باشی.

poorabbas2012

بازهم کامل و جامع متشکرم

علیرضا احمدی مدرس دوره

خواهش میکنم موفق باشید

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی