اطلاعات دوره
آموزش پاورپوینت حرفه ای و کامل (رایگان) در 7 ساعت
مسیر آموزشی

آموزش پاورپوینت حرفه ای و کامل (رایگان) در 7 ساعت

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:9 نظر3.8
  • آموزشگاه:دانشجویار3.6
  • مدرس:مهدیار طالبی4.1
  • زمان:7 ساعت و 20 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

نرم افزار پاورپوینت یکی از مهمترین نرم افزار های موجود در مجموعه آفیس میباشد که با استفاده از آن امکان ایجاد ارائه های متنوع را خواهیم داشت. در دوره جامع آموزش Power Point نیز به بررسی تمام ویژگی ها و نکات پرکاربرد این نرم افزار خواهیم پرداخت.
دوره آموزش پاورپوینت حرفه ای و کامل (رایگان) در 7 ساعت دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 20 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط مهدیار طالبی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پاورپوینت حرفه ای و کامل (رایگان) در 7 ساعت را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

hamzemaleki.hm

سلام دوست عزیز .بابت زحمتی که به این آموزش کشیدی ممنون .دست مریزاد… ولی دوست عزیز بهتر بود دونه دونه هر کدوم از خانه ها را توضیح می دادی و به هر کدوم از خانه ها که می رسی میگی بعدا توضیح خواهیم داد ولی بعدش وجود ندارد..با تشکر

c.graficworld مدرس دوره

با سلام خدمت شما. این دوره آپدیت شده و از لحاض انسجام مطالب، کیفیت صدا و تصویر بهبود یافته و در پکیج جامع آفیس قابل دسترسی می باشد. امیدوارم بهترین استفاده را ببرید. با آرزوی موفقیت روزافزون.

AlirezaM

بسیار عالی و مفید

hosein1382yeganehk455

سلام آیا هنوز درحال آماده سازی آموزش هستید یا همین9جلسه هست.

علیرضا احمدی

همین 9 جلسه اس. اما در دوره جامع آموزش Office 2019 بخش پاورپوینت بروزرسانی شده و تعداد قسمت ها افزایش یافته در اون دوره

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی