اطلاعات دوره
آموزش برنامه نویسی اندروید Android – مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش برنامه نویسی اندروید Android – مقدماتی

629,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.9/5
وضعیت قیمت: 629,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:محمود خاوریان4.3
  • زمان:8 ساعت و 40 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

اندروید استودیو محیط رسمی توسعه اندروید است که توسط گوگل عرضه شده و ویژگی‌های فراوان آن علاوه بر جذب برنامه‌نویسان در محیط ویرایش Layout، در محیط کدنویسی نیز باعث جذب شدن برنامه‌نویسان به این نرم‌افزار شده است. هدف از این فرادرس معرفی برنامه‌نویسی اندروید به مخاطب است تا پس از آشنایی با محیط اندروید استودیو و منابع یک اپلیکیشن، ابتدا با چیدمان‌های متداول Layout و چند View‎ پرکاربرد آشنا شود و بتواند Layout اپلیکیشن مورد نظر خود را طراحی کند، سپس نحوه اداره کردن رویدادها در اندروید را فراگرفته و بتواند با استفاده از کلاس‌ها و ویجت‌های Toast ،Snackbar‎ و Notification‎ پیغام‌هایی را به کاربر نشان داده و با استفاده از کلاس Intent‎ کاربر را به یک اکتیویتی دیگر منتقل کند یا اپلیکیشنی دیگر را از اپلیکیشن اجرا شده توسط کاربر اجرا کند. همچنین بتواند با استفاده از دانش کسب شده در درس طراحی Layoutها، فرم‌هایی برای ثبت‌نام و ورود کاربر را طراحی و کدنویسی کند.
دوره آموزش برنامه نویسی اندروید Android – مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 8 ساعت و 40 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمود خاوریان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 629,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش برنامه نویسی اندروید Android – مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های برنامه‌نویسی اپلیکیشن و نرم افزار سراسر اینترنت را در صفحه برنامه‌نویسی اپلیکیشن و نرم افزار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی