اطلاعات دوره
آموزش طراحی کارت ویزیت و بروشور با پاورپوینت PowerPoint
مسیر آموزشی

آموزش طراحی کارت ویزیت و بروشور با پاورپوینت PowerPoint

449,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: 449,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

سال ها است که طراحی کارت ویزیت و بروشور به یکی از مرسوم ترین روش های تبلیغاتی برای هر کسب و کاری تبدیل شده است و همانطور که گفته شد، این کار یکی از روش های تبلیغاتی است و باید تمامی کسب و کارها برای خود کارت ویزیت و بروشور داشته باشند. از آنجایی که نیاز به طراحی کارت ویزیت و بروشور هر روز بیش از پیش احساس می شود، در این فرادرس قصد داریم تا روش طراحی کارت ویزیت و بروشور توسط برنامه پاورپوینت را به صورت علمی و عملی آموزش دهیم تا افراد با استفاده از این آموزش ها بتوانند برای خود و دیگران کارت ویزیت و بروشور طراحی کنند.
دوره آموزش طراحی کارت ویزیت و بروشور با پاورپوینت PowerPoint دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 44 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیرمحمد یعقوب زاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 449,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی کارت ویزیت و بروشور با پاورپوینت PowerPoint را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سهیلا

خیلی آموزش خوبی بود مدرس از اول تمام مطالب را با جزییات کامل بیان کردند. توانستم برای خودم کارت ویزیت طراحی کنم.

سید محمد جواد

خوب بود نسبتا، برای توضیحات کلی و اولیه خوب بود. سعی کنید آموزشاتون رو پارت به پارت و چالشی بذارید.

پارسا

خیلی به کارم اومد، جوری که خودمم تونستم یه کارت طراحی کنم و استفاده کنم.

نرگس

سلام. من خیلی از این آموزش راضی بودم. از قبل برنامه فتوشاپ کار کرده بودم اما کارای گرافیکی نکرده بودم. واقعا تجربه ی خوبی بود.

y

سلام. تشکر از مدرس این آموزش به من خیلی کمک کرد ممنون

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی