اطلاعات دوره
آموزش پابلیشر – طراحی کاتالوگ و کارت ویزیت با Publisher
مسیر آموزشی

آموزش پابلیشر – طراحی کاتالوگ و کارت ویزیت با Publisher

299,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: 299,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

شرکت مایکروسافت با ارائه مجموعه آفیس به پیشرفت دنیای کامپیوتر کمک شایانی کرده است. مجموعه آفیس انجام کارهای اداری را به شدت آسان کرده است. در همین راستا، این شرکت با ارائه برنامه Microsoft Office Publisher محیطی را فراهم کرده است تا هر فردی بتواند بدون انجام کارهای سنگین و پر دردسر به طراحی بروشور، کارت ویزیت، کاتالوگ و… بپردازد. با توجه به صدها قالب از پیش طراحی شده و نیز کاربری ساده این برنامه، استفاده از آن به مبتدیان، جهت طراحی های شخصی، کارهای دانشجویی، همچنین شرکت های کوچک و متوسط و دفاتر جهت انجام کارهای تبلیغاتی و اطلاع رسانی پیشنهاد می شود.
دوره آموزش پابلیشر – طراحی کاتالوگ و کارت ویزیت با Publisher دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 15 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیرمحمد یعقوب زاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 299,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پابلیشر – طراحی کاتالوگ و کارت ویزیت با Publisher را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

فاطمه

من راهنمای تور هستم و کارای گرافیکی رو مجبور بودم برای کارم خودم یاد بگیرم. می تونم بگم 90 درصد محتوای این آموزش انقدر قوی بود که من خیلی دقیق یاد گرفتم.

ویدا

سطح آموزش خوب بود لااقل برای من چیزی که میخواستمو از توش پیدا کردم.

احمد

مباحث مورد نیازمو که میخواستم در مورد کارت پستال با دیدن آموزش تونستم به دست بیارم.

f.farahani

ممنون که بخش هایی از آموزش بصورت رایگان در اختیار دیگران قرار می دهید

امیر محمد یعقوب زاده

سلام . خیلی ممنون بابت نظرتون . برنامه پابلیشر یک نرم افزار با تمپلیت های آمادس . متاسفانه این تمپلیت ها خیلی حرفه ای نیستن ولی برای افرادی که دانش کامپیوتریشون برای طراحی کمه فوق العاده کار راه اندازه و در واقع نیازی نیست کار خاصی انجام بشه فقط کافیه یه سری اطلاعات رو روی قالب های اون تایپ کنید ولی از مشکلات این برنامه اینه که خیلی آزادی عمل نداریم . من در یک آموزش مجزا طراحی کارت ویزیت و بروشور رو با برنامه پاورپوینت کار کردم که نسبت به این آموزش حرفه ای تره چون اونجا ما خودمون همه چیو از صفر طراحی میکنیم و تمپلیت رو خودمون درست میکنیم .

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی