اطلاعات دوره
آموزش الگوهای طراحی یا دیزاین پترن در جاوا Java
مسیر آموزشی

آموزش الگوهای طراحی یا دیزاین پترن در جاوا Java

299,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: 299,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:1 نظر4.3
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:محمد عبداللهی4.5
  • زمان:3 ساعت و 1 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

هدف ما از ارائه این آموزش بررسی این الگوها در زبان جاوا است. این الگوها به ما کمک می‌کنند برنامه‌های بهینه‌ای نوشته و از ایجاد مشکلات مربوط به ساخت اشیا یا طراحی شی‌گرا جلوگیری شود. یک برنامه‌نویس خوب پیش از شروع طراحی و برنامه‌نویسی باید نسبت به این الگوها دانش کافی داشته و متوجه باشد که از کدام الگو در کجای برنامه خود استفاده کند تا برنامه او دچار مشکلات عدیده نشود. این الگوها همچنین در علوم مرتبط با مهندسی نرم‌افزار، مورد مطالعه قرار گرفته و کارایی آن‌ها ثابت شده است.
دوره آموزش الگوهای طراحی یا دیزاین پترن در جاوا Java دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 1 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمد عبداللهی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 299,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش الگوهای طراحی یا دیزاین پترن در جاوا Java را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی Java سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی Java در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محمد

آموزش خوبی بود. الگوهای طراحی بیان شده به صورت کامل و مرحله به مرحله توضیح داده شدن

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی