اطلاعات دوره
آموزش طراحی مفهومی Conceptual خودرو با اسکچ بوک SketchBook
مسیر آموزشی

آموزش طراحی مفهومی Conceptual خودرو با اسکچ بوک SketchBook

469,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.8/5
وضعیت قیمت: 469,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:7 نظر4
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:میلاد صادقی4.4
  • زمان:3 ساعت و 20 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

پایه و اساس طراحی مفهومی برای هر موضوعی داشتن درک کامل از ایده ای است که در ذهنمان شکل گرفته است، داشتن همین درک مثلا در طراحی یک مدل خودرو باعث می شود که ما بتوانیم از تمامی نماها، خودروی موجود در ذهنمان را رسم کنیم. ما در این فرادرس، تمرکز خود را روی طراحی خودرو قرار می دهیم. مهم ترین مساله در مورد موضوع مورد بحث این آموزش، ساخت و ایجاد الگوی اولیه مربوط به خودرو است که در این الگو محل قرارگیری چرخ ها و محورهای عقب و جلو به علاوه حجم کلی اتومبیل، از طریق اصول تقسیم بندی، مشخص می شود.
دوره آموزش طراحی مفهومی Conceptual خودرو با اسکچ بوک SketchBook دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 20 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط میلاد صادقی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 469,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی مفهومی Conceptual خودرو با اسکچ بوک SketchBook را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

حامد

کاش آموزش کاملتری ارائه میشد. برای مثال اختصاص رنگ هم به آموزش ها اضافه میشد.

یوسف

خودم با دست طراحی میکنم ولی خواستم طراحی با کامپیوترشو هم یاد بگیرم در حال حاضر قلمشو ندارم و با موس هم نمیشه، وقتی امکاناتشو داشته باشم قطعا می تونم با این آموزش انجامش بدم

یوسف

تعداد تمرین ها خیلی کم بود و اینکه مدرس از مدل نمونه استفاده کردن بهتر بود از خلاقیت خودشون مدل رو ایجاد می کردن.

صالح

آموزش کاملی بود میزان تسلط مدرس خوب بود فقط یه موردی که وجود داشت صدا ویدیو ضعیف بود

امیرحسین

با سلام و تشکر از آموزش خوبتون نرم افزار عالیی هستش.دوست داشتم بیشتر باشه با تمرینات بیشتر ولی در کل اموزش خوبی بود استاد به خوبی مطالب به رو به مخاطب می رساندند و قابل فهم بود در کل نسبت به قیمت آموزش خیلی خوبیه و به دوستان پیشنهاد میدم تهیه کنند.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی