اطلاعات دوره
آموزش آلتیوم دیزاینر – طراحی و ساخت ردیاب خودرو با Altium Designer
مسیر آموزشی

آموزش آلتیوم دیزاینر – طراحی و ساخت ردیاب خودرو با Altium Designer

115,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.9/5
وضعیت قیمت: 115,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:یاسر دکامئی0
  • زمان:2 ساعت و 51 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

هدف اصلی در این آموزش، طراحی و ساخت یک ردیاب خودرو است. با مشاهده این فرادرس توانایی طراحی و ساخت این پروژه را پیدا می‌کنید. در این پروژه در نهایت، برد کوچک الکترونیکی طراحی شده را در خودرو جانمایی می‌کنیم و در هر مکان و هر زمانی، با ارسال پیامک به سیم‌کارت تعبیه شده بر روی برد، در پاسخ، موقعیت جغرافیایی خودرو را دریافت می‌کنیم. علاوه بر جذاب بودن این پروژه برای علاقه‌مندان به حوزه موقعیت‌یابی، از این پروژه در کسب و کارهای الکترونیکی نیز می‌توان بهره برد.
دوره آموزش آلتیوم دیزاینر – طراحی و ساخت ردیاب خودرو با Altium Designer دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 51 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط یاسر دکامئی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 115,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آلتیوم دیزاینر – طراحی و ساخت ردیاب خودرو با Altium Designer را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی