اطلاعات دوره
آموزش آلتیوم دیزاینر – طراحی مدار چاپی با Altium Designer – مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش آلتیوم دیزاینر – طراحی مدار چاپی با Altium Designer – مقدماتی

890,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.5/5
وضعیت قیمت: 890,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

امروزه می توان اهمیت مدارهای چاپی را هم تراز با برق دانست چرا که تقریبا در تمامی وسایل برقی تولیدی امروزه، از بردهای مدار چاپی برای برقراری اتصال بین ادوات الکتریکی استفاده می گردد. استفاده از بردهای مدار چاپی سبب افزایش سرعت و دقت و آسانی در مونتاژ، کاهش نویز، جلوگیری از اشتباهات انسانی و بسیاری مزایای دیگر می گردد. این موارد سبب شده نه تنها در تولیدات با تیراژ بالا بلکه در محصولات نمونه نیز از مدارات چاپی استفاده گردد. بنابراین صرف نظر از اینکه در چه زمینه ای از برق و یا سخت افزار فعالیت داشته باشیم، یادگیری این موضوع یک نیاز خواهد بود که دیر یا زود به آن دچار خواهیم شد. نرم افزار آلتیوم دیزاینر یکی مشهورترین و قدرتمند نرم افزار طراحی مدارات چاپی است و به خصوص در ایران، اغلب شرکت های چاپ برد تنها خروجی های این نرم افزار را می پذیرند. به همین دلیل یادگیری این نرم افزار به تمامی کسانی که در هر زمینه ای از رشته ی برق و سخت افزار، چه به صورت دانشگاهی و چه تجربی فعالیت دارند، توصیه می گردد.
دوره آموزش آلتیوم دیزاینر – طراحی مدار چاپی با Altium Designer – مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 13 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمدحسین سعادت فر مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 890,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آلتیوم دیزاینر – طراحی مدار چاپی با Altium Designer – مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

عزیزاله

خوب

یونس

بسیار عالی بود کل آمورش رو به طور کامل توضیح داده بودند. فقط کاش از نسخه به روز شده استفاده می کردند.

علی

خوب بود و من راضی بودم، قسمت کتابخونه ها خیلی عالی توضیح داده شده بود.

مریم

دید کلی بهم داد، توی کار کردن به دردم خورد برای شروع کار و نکات ابتدایی پایه خوب بود.

مهدی

نرم افزار رو خیلی با جزییات می گفتند، دقیقا چیزایی که اگه بخوای با نرم افزار کار کنید باید بلدشون باشین.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی