اطلاعات دوره
آموزش پروژه محور طراحی لباس با مارولوس دیزاینر Marvelous Designer
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور طراحی لباس با مارولوس دیزاینر Marvelous Designer

569,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 569,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:1 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:فاطمه رستمی5
  • زمان:3 ساعت و 40 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

بی‌شک استفاده از نرم‌افزار‌های مرتبط با حوزه پوشاک، یکی از نیاز‌های اساسی در توسعه این صنعت است. نرم‌افزار مارولوس دیزاینر (Marvelous Designer) یکی ازحرفه‌ای‌ترین و کامل‌ترین نرم‌افزارهای طراحی و مدل‌سازی سه‌بعدی لباس است. با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانید طراحی‌ها و ایده‌های خود را به ساده‌ترین روش و با استفاده از ابزارهای متعدد این نرم‌افزار طراحی و خلق نمایید. در این آموزش یاد خواهیم گرفت که چگونه لباس‌های مورد نظر خود را به صورت سه‌بعدی در نرم‌افزار مارولوس دیزاینر طراحی کنیم.
دوره آموزش پروژه محور طراحی لباس با مارولوس دیزاینر Marvelous Designer دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 40 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط فاطمه رستمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 569,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور طراحی لباس با مارولوس دیزاینر Marvelous Designer را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

میلاد

عالی بود.

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی