اطلاعات دوره
پکیج جامع طراحی لباس با نرم افزار مارولوس دیزاینر
مسیر آموزشی

پکیج جامع طراحی لباس با نرم افزار مارولوس دیزاینر

432,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: 432,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در پکیج جامع آموزش طراحی لباس قصد داریم در 20 ساعت به طور کاملا پروژه محور طراحی لباس با نرم افزار مارولوس دیزاینر را به شما آموزش دهیم. یکی از بهترین نرم افزار های موجود برای طراحی لباس نرم افزار مارولوس دیزاینز (Marvelous Designer) است که تقریبا تمام علاقه مندان به طراحی و طراحان لباس نام آن را شنیده اند با استفاده از این نرم افزار می توانید در محیطی سه بعدی شبیه سازی پارچه و طراحی لباس را با دقت بالا انجام دهید. در این دوره جامع با استفاده از نرم افزار Marvelous Designer و کمک گرفتن از نرم افزار های MAYA – Zbrush از مقدماتی تا پیشرفته طراحی لباس را می آموزید. در پکیج جامع طراحی لباس با مارولوس دیزاینر ابتدا بطور کامل به معرفی تمامی قسمت های نرم افزار Marvelous Designer می پردازیم و سپس در آن شروع به طراحی لباس می کنیم. در این دوره با تک تک ابزار ها و امکانات این نرم افزار به صورت کاملا پروژه محور آشنا می شوید و عملکرد آن ها را یاد خواهید گرفت. بعد از اینکه که طراحی اولیه در مارولوس دیزاینر را آموختید به سراغ طراحی های حرفه ای تر و پروژه محور می رویم تا با نکات حرفه ای این نرم افزار آشنا شوید. در نهایت با نحوه استفاده از نرم افزار های سه بعدی مانند MAYA – Zbrush برای بهبود ظاهر پوشاک طراحی شده در Marvelous Designer را می آموزید.
دوره پکیج جامع طراحی لباس با نرم افزار مارولوس دیزاینر دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 19 ساعت و 35 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط گروه آموزشی عرفان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 432,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره پکیج جامع طراحی لباس با نرم افزار مارولوس دیزاینر را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی