اطلاعات دوره
آموزش نرم‌ افزار مارولوس دیزاینز Marvelous Designer برای طراحی لباس – مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش نرم‌ افزار مارولوس دیزاینز Marvelous Designer برای طراحی لباس – مقدماتی

299,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 299,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:میلاد صادقی4.4
  • زمان:4 ساعت و 45 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

امروزه، با ورود نرم‌افزارهای شبیه‌سازی به حوزه طراحی لباس، دروازه جدیدی به روی طراحان لباس باز شده است که در خلق ایده‌های ناب، می‌توانند از این نرم‌افزارها به عنوان یک دستیار حرفه‌ای در طراحی لباس کمک بگیرند. Marvelous Designer، یکی از قدرتمندترین و کامل‌ترین نرم‌افزارها در زمینه شبیه‌سازی و طراحی لباس است. از قابلیت‌های مهم این نرم‌افزار می‌توان به موتور رندر داخلی و پرسرعت، دارا‌بودن کتابخانه کامل از انواع پارچه‌ها و امکان شخصی‌سازی آن‌ها، تغییر خواص فیزیکی شامل میزان کشش، نرمی، سختی پارچه، ضخامت، چگالی و... اشاره کرد. در این فرادرس، نرم‌افزار مارولوس دیزاینز به صورت کامل آموزش داده می‌شود. رابط کاربری این نرم‌افزار به گونه‌ای کاملا کاربرپسند است که امکان یادگیری را برای کاربر ساده و لذت‌بخش می‌کند.
دوره آموزش نرم‌ افزار مارولوس دیزاینز Marvelous Designer برای طراحی لباس – مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 45 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط میلاد صادقی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 299,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نرم‌ افزار مارولوس دیزاینز Marvelous Designer برای طراحی لباس – مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی