اطلاعات دوره
آموزش آلتیوم دیزاینر – طراحی مدار چاپی با Altium Designer – تکمیلی
مسیر آموزشی

آموزش آلتیوم دیزاینر – طراحی مدار چاپی با Altium Designer – تکمیلی

799,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 799,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:35 نظر4.8
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:نارگ راتوس4.8
  • زمان:3 ساعت و 40 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در طول این فرادرس شما یاد می گیرید چگونه با نرم افزار Altium Designer کار کنید. Altium Designer یک نرم افزار قوی و حرفه ای است که برای طراحی انواع بردهای الکترونیک، از بردهای ساده گرفته تا مادربردهای (Motherboards) کامپیوتری و سرورها از آن استفاده می شود. Altium Designer یکی از پر استفاده ترین نرم افزارها برای طراحی بردهای الکترونیکی است. یادگیری این نرم افزار برای کسانی که می خواهند در زمینه الکترونیک مشغول به کار شوند ضروری است. اگر شما در الکترونیک مبتدی هستید و تا به حال از نرم افزار Altium Designer استفاده نکرده اید، با انجام دادن مراحل آموزش، قادر خواهید بود برد خود را طراحی کنید.
دوره آموزش آلتیوم دیزاینر – طراحی مدار چاپی با Altium Designer – تکمیلی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 40 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط نارگ راتوس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 799,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آلتیوم دیزاینر – طراحی مدار چاپی با Altium Designer – تکمیلی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

وحید

من در عمل هم تونستم از این آموزش استفاده کنم واقعا کار آمد بود.

طراوت

خیلی آموزش خوب و کاملی بود.

امیرحسین

من تو آلتیوم الان دیگه حرفه ای شدم، هم از قبل آشنایی داشتم هم با مجموعه ی شما پیش رفتم و تسلطم بیشتر شد.

آرش

عالی

علی

آموزش خوبی بود، ولی در مورد بردهای چند لایه حرفی نزد.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی