اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش زبان برنامه نویسی گو Go – تکمیلی
مسیر آموزشی

آموزش زبان برنامه نویسی گو Go – تکمیلی

690,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.8/5
وضعیت قیمت: 690,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این آموزش، به موضوعات تکمیلی و سطح بالای زبان برنامه‌ نویسی Go، مانند طریقه کار با فایل‌ها (files)، مدیریت خطا (Error handling)، همزمانی (concurrency)، توابع (functions)، آرایه‌ها (Array) و همچنین موضوعاتی که در برنامه‌نویسی با این زبان در فریم‌ورک‌ها (framework) و تکنولوژی‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد، می‌پردازیم. در این فرادرس، سعی شده تمامی مباحث با استفاده از مثال‌های عینی و کاربردی توضیح داده شود تا علاوه بر یادگیری سینتکس (Syntax) موضوعات، جایگاه استفاده صحیح آن‌ها را یاد بگیرید و ببینید که چطور می‌توانید برنامه‌های خود را بنویسید و، با کمک ابزارهایی که این زبان برنامه‌نویسی در اختیار ما قرار می‌دهد، آن‌ها را بهینه کنید.  
دوره آموزش زبان برنامه نویسی گو Go – تکمیلی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 46 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمد‌ جواد صابری نسب مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 690,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش زبان برنامه نویسی گو Go – تکمیلی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی Go سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی Go در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

سعید

با سلام و خسته نباشید. دوره خیلی خوبی بود من قبلا پایتون خونده بودم و کار کرده بودم از گولنگ هم کتاب میخوندم برای همین فرق نمی‌دونستم دوره خوبی هست یا نه. تا اینکه رسیدم به تابع بازگشتی یعنی جایی که توش واقعا مشکل داشتم و نمی‌فهمیدمش. تدریس استاد بی نظیر بود و من واقعا با یکبار نگاه کردن اون قسمت مشکلم و فهمیدنم حل شد. ممنون از سایت خوب فرادرس.

وفا

خیلی خوب. علاوه بر مرور دروس بخش مقدماتی، ارائه موارد جدید به همراه تمرین و پروژه و نحوه تدریس روان و مدبرانه ایشون قابل تحسینه.

حسام الدین

فقط خواهشا دوره بعدی که دوره ی پیشرفته گولنگ است جامع ترین باشه که به صورت کامل تموم بشه و باز نیاز به دوره های بعدی نباشه! به این خاطر که مدت زمانی که باید صبر کنیم تا دوره های بعد ارا‍‍ئه بشه زیاده و مطالب از ذهن میگذره. ممنون

حسام الدین

عااالی . هم مقدماتی خوب بود هم تکمیلی . لطفا دوره ی بیشرفته ی golang را هم آموزش بدید. ممنون

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی