اطلاعات دوره
آموزش زامارین و MAUI برای اندروید و iOS – تکمیلی
مسیر آموزشی

آموزش زامارین و MAUI برای اندروید و iOS – تکمیلی

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.2/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:شقایق حمیدی3.9
  • زمان:2 ساعت و 48 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

زامارین‌‌فرم (Xamarin.Forms) با شعار یک‌بار بنویس و در همه‌جا اجرا کن، به میدان آمده است. مایکروسافت (Microsoft) نیز با خرید زامارین، اعتبار خود را خرج آن کرده تا اطمینانی باشد برای کسانی که می‌خواهند از زامارین ‌فرم استفاده کنند. در بستر زامارین فرم، حدود ۹۰ درصد کدنویسی برای سه پلتفرم اندروید، iOS و ویندوز مشترک است و هر سه خروجی را می‌دهد، بنابراین هزینه مشتری نیز بسیار کمتر شده و این به عنوان یک امتیاز، می‌تواند در جذب مشتری بسیار تاثیرگذار باشد. سی‌شارپ‌کارها می‌توانند با یادگیری زامارین ‌فرم در حوزه طراحی اپلیکشین‌های موبایل برای هر دو پلتفرم اندروید و iOS کسب مهارت کنند.
دوره آموزش زامارین و MAUI برای اندروید و iOS – تکمیلی دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 48 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط شقایق حمیدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش زامارین و MAUI برای اندروید و iOS – تکمیلی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های برنامه‌نویسی اپلیکیشن و نرم افزار سراسر اینترنت را در صفحه برنامه‌نویسی اپلیکیشن و نرم افزار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

نیما

منتشر کنید منتظریم

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی