اطلاعات دوره
آموزش سرویس نویسی و مدیریت سرویس ها در لینوکس – طراحی خدمات سرورهای کامپیوتر
مسیر آموزشی

آموزش سرویس نویسی و مدیریت سرویس ها در لینوکس – طراحی خدمات سرورهای کامپیوتر

299,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 299,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:محمدرضا آقازاده4.7
  • زمان:2 ساعت و 5 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

بی‌شک، خدمات اساسی لینوکس در سرورها توسط سرویس‌های مختلف مثل ایمیل، پایگاه داده، میزبانی سایت، SSH ،FTP ،VNC و بسیاری موارد دیگر ارائه می‌شود. مدیر یک سرور لینوکسی، بدون تسلط به سرویس‌نویسی و توان مدیریت آن‌ها، امتیاز کافی برای کسب جایگاه مدیریت سرور لینوکسی را ندارد. در این آموزش، تلاش می‌کنیم علاوه بر آموزش دادن مدیریت سرویس‌های جاری یک سرور لینوکسی، مهارت نوشتن سرویس‌هایی جدید با توجه به نیازهای خود را کسب کنیم. در این فرادرس، ایده اصلی سرویس‌ نویسی در لینوکس را پیاده می‌کنید و با پیکربندی حرفه‌ای و قدرتمند آن‌ها، خدماتی خودکار و بی‌وقفه را به کاربران مشترک خود ارائه می‌کنید. تلاش شده است مطالب و سرفصل‌ها به صورت آموزشی و گام به گام ارائه شود.
دوره آموزش سرویس نویسی و مدیریت سرویس ها در لینوکس – طراحی خدمات سرورهای کامپیوتر دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 5 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمدرضا آقازاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 299,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش سرویس نویسی و مدیریت سرویس ها در لینوکس – طراحی خدمات سرورهای کامپیوتر را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی