اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش لایه بندی و عمق دهی تصویر، پارالاکس و تنظیمات دوربین بازی در یونیتی (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش لایه بندی و عمق دهی تصویر، پارالاکس و تنظیمات دوربین بازی در یونیتی (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:بهمن موذن0
  • زمان:13 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این فرادرس موضوع لایه‌‌بندی و عمق‌‌دهی تصویر، پارالاکس و تنظیمات دوربین بازی در یونیتی مورد بررسی قرار گرفته است که شامل مباحثی همچون: تنظیمات حرفه‌ای‌تر لایه‌ها، استفاده از پارالاکس (Parallax) برای عمق‌دهی بیشتر به بازی، ایجاد دوربین پیش‌فرض بازی، تنظیم فضای دید دوربین، تنظیم دوربین برای تعقیب کردن کاراکتر، محدود کردن دوربین می‌شود. نرم‌افزار یونیتی (Unity) این امکان را برای علاقه‌مندان فراهم می‌نماید که بدون نیاز به دانستن رویه‌ها و تکنیک‌های پیچیده برنامه‌نویسی، صرفا از طریق نوشتن کد‌های کوتاه خود، اقدام به ساخت بازی نمایند و در واقع وظیفه اصلی موتور‌های ساخت بازی همچون یونیتی، کمک به پردازش تصاویر دو‌بعدی، سه‌بعدی و ساده‌سازی فرایند ساخت بازی است.
دوره آموزش لایه بندی و عمق دهی تصویر، پارالاکس و تنظیمات دوربین بازی در یونیتی (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 13 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط بهمن موذن مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش لایه بندی و عمق دهی تصویر، پارالاکس و تنظیمات دوربین بازی در یونیتی (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازی سازی سراسر اینترنت را در صفحه بازی سازی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی