اطلاعات دوره
آموزش پروژه محور ایندیزاین – طراحی تقویم رومیزی در InDesign
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور ایندیزاین – طراحی تقویم رومیزی در InDesign

299,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 299,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:6 نظر4.9
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:بهاره باقری4.9
  • زمان:1 ساعت و 28 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

طراحی تقویم یکی از موضوعاتی است که طراحان همیشه با آن در ارتباط هستند. در این فرادرس، سعی شده است یک تقویم رومیزی با نرم افزار ایندیزاین (InDesign) به کمک دستوراتی که طراحی آن را برای کاربران راحت تر می کند، طراحی کنیم. با یادگیری طراحی تقویم می توان با دفاتر تبلیغاتی، چاپخانه ها، لیتوگرافی ها، دفاتر فنی و حتی آتلیه های عکاسی نیز همکاری نمود. روش های مختلفی برای طراحی تقویم وجود دارد اما نرم افزار ایندیزاین، ابزاری قدرتمند در اختیار طراح قرار می دهد که در زمان کوتاهتر و با دقت بیشتر بتواند تقویم را طراحی نماید.
دوره آموزش پروژه محور ایندیزاین – طراحی تقویم رومیزی در InDesign دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 28 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط بهاره باقری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 299,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور ایندیزاین – طراحی تقویم رومیزی در InDesign را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

امید

من خیلی وقته که از فرادرس استفاده می کنم و از زمان کارشناسی تا الان به شدت آموزش ها قابل استفاده و خوب بودن.

زینب

چیزی که مد نظرم بود رو یاد گرفتم خیلی عالی بود.

مینا

خیلی عالی بود من واقعا استفاده کردم. به خوبی تمام مراحل و با سرعت بالا توضیح دادن. سرعت پخش فیلم و روی 1.5 بذارین خیلی بهتر میشه از آموزش استفاده کرد.

آذر

بیان خیلی خوبی دارن و روی مباحث مسلط بودن.

یاس

مدرس خیلی خوب همه چی توضیح دادن اما خیلی آروم صحبت می کردند یه مقدار حوصله سر بر بود در واقع بهتر بود مطالب با انرژی بیان می شد.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی