اطلاعات دوره
آموزش مدیریت فضای ذخیره سازی ابری در ویندوز
مسیر آموزشی

آموزش مدیریت فضای ذخیره سازی ابری در ویندوز

299,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.9/5
وضعیت قیمت: 299,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:محمد کارگر0
  • زمان:2 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

شرکت‌های نوآور و پیشرو به فکر استفاده از فضای ابری افتاده‌اند، زیرا در فضای ابری نیاز به سخت‌افزارهای مختلف ذخیره‌سازی حذف شده است و به‌جای آن، در هر مکان و زمانی امکان استفاده و مشاهده اسناد در بستر ابری در وسایل هوشمند همراه میسر است. بر اساس گزارش گارتنر در سال ۲۰۲۰‌‌‌‌، حدود ۷۵ درصد سازمان‌ها و شرکت‌های دنیا از سرویس‌های ابری استفاده می‌کنند که این آمار، ضرورت استفاده از نرم‌افزارهای کاربردی مدیریت حساب‌های مختلف ابری به بهترین نحو را نشان می‌دهد. در این فرادرس، به تشریح رایانش ابری، چیستی فضای ابری و بهترین ارائه‌دهنگان آن و مقایسه آن‌ها‌ با یکدیگر می‌پردازیم و همچنین نحوه ساخت حساب‌ کاربری رایگان در این فضاها را به شما خواهیم آموخت و در ادامه نیز به معرفی نرم‌افزارهای مدیریت حساب‌های ابری در‌ سیستم‌عامل‌های اندروید و ویندوز می‌پردازیم و استفاده از نرم‌افزارهای کاربردی تحت ویندوز را یاد می‌گیریم.
دوره آموزش مدیریت فضای ذخیره سازی ابری در ویندوز دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت می‌باشد که در فرادرس توسط محمد کارگر مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 299,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مدیریت فضای ذخیره سازی ابری در ویندوز را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی