اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش رایگان مدل سازی سه بعدی با پرو بیلدر ProBuilder در یونیتی Unity
مسیر آموزشی

آموزش رایگان مدل سازی سه بعدی با پرو بیلدر ProBuilder در یونیتی Unity

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:جواد اسکندری0
  • زمان:2 ساعت و 44 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در مبحث بازی‌سازی و انیمیشن، دیزاین و طراحی محیط مهم‌ترین بخش کار است، چون کاربران معمولا در ابتدا با این بخش تعامل می‌کنند و اگر جذابیت کافی داشته باشد، می‌تواند در همان لحظه اول، کاربر را به خود جذب کند. در این فرادرس، سعی شده مدل سازی سه بعدی با پرو بیلدر ProBuilder از پایه آموزش داده شود و مطالب به صورت خلاصه و مفید ارائه شود تا دانشجویان بتوانند به بهترین شکل از این آموزش استفاده کنند. دانشجویان در پایان قادر خواهند بود تا مدل‌های سه‌بعدی ساده مورد نیاز خود را طراحی کرده و برنامه‌نویسان بازی‌های ویدئویی می‌توانند از این ابزار برای Gray Scaling استفاده کنند و کدهای خود را به آبجکت‌های ساده نسبت بدهند تا در آینده مدل‌های اصلی را جایگزین آن‌ها کنند. همچنین، این آموزش برای افرادی که قصد دارند مدل‌سازی سه‌بعدی را شروع کنند، مناسب است، زیرا ProBuilder اصلا پیچیدگی‌های نرم‌افزارهای دیگر را ندارد و از رابط‌ کاربری ساده‌ای برخوردار است.
دوره آموزش رایگان مدل سازی سه بعدی با پرو بیلدر ProBuilder در یونیتی Unity دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 44 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط جواد اسکندری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان مدل سازی سه بعدی با پرو بیلدر ProBuilder در یونیتی Unity را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازی سازی سراسر اینترنت را در صفحه بازی سازی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی