اطلاعات دوره
آموزش برنامه نویسی PLC دلتا با ISPSOFT – حل پروژ ه های صنعتی پی ال سی
مسیر آموزشی

آموزش برنامه نویسی PLC دلتا با ISPSOFT – حل پروژ ه های صنعتی پی ال سی

549,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.9/5
وضعیت قیمت: 549,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:امیر کاردگر0
  • زمان:7 ساعت و 17 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

امروزه استفاده از PLC یا کنترل‌کننده منطقی برنامه‌پذیر در صنایع و یا خطوط تولید به یک امر ضروری بدل شده است. PLCها نوعی کامپیوتر صنعتی هستند که اطلاعات را از طریق اپراتورها، سنسورها و یا سایر تجهیزات دریافت کرده و با پردازش داده‌ها بر اساس منطق برنامه‌نویسی شده، دستورات لازم جهت کنترل و اتوماسیون کردن فرایندهای صنعتی را صادر می‌کنند. همان‌طور که می‌دانید، یادگیری به روش پروژه‌محور موجب آشنایی با مسائل دنیای واقعی، همچنین تحکیم و تثبیت آموخته‌ها می‌‌شود. در این آموزش، با نگاهی عملی و پروژه‌محور، به آموزش برنامه‌نویسی PLC کمپانی دلتا پرداخته می‌شود. پروژه‌ها از بین مسائل کاربردی در حوزه برق و اتوماسیون صنعتی انتخاب شده‌اند و همچنین در روند انجام هر پروژه، ابتدا مساله تشریح شده و سپس با کمک نرم‌افزار ISPSoft برنامه‌نویسی و شبیه‌سازی می‌‌شود. در طول این آموزش، سعی شده است تمامی دستورات و نکات مهم برنامه‌نویسی در قالب انجام پروژه صنعتی و با حرکتی پیوسته از پروژه‌های ساده‌تر به سمت پروژه‌های پیچیده‌تر ارائه شود.
دوره آموزش برنامه نویسی PLC دلتا با ISPSOFT – حل پروژ ه های صنعتی پی ال سی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 17 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیر کاردگر مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 549,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش برنامه نویسی PLC دلتا با ISPSOFT – حل پروژ ه های صنعتی پی ال سی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی