اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش خلاقیت در مهندسی – بخش دوم
مسیر آموزشی

آموزش خلاقیت در مهندسی – بخش دوم

299,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: 299,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :2 نظر4.4
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:پیمان گرمرودی4.6
  • زمان:2 ساعت و 31 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در دنیای در حال رشد و تغییر امروز، توانایی تفکر خلاقانه و نوآورانه از مهارت‌های ضروری است. گاهی اوقات، عقب‌نشینی و انعکاس در محیطی که سرعت بالایی دارد یا زمانی که نیاز به جذب حجم زیادی از اطلاعات دارید، می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. ایجاد مفهوم یا انتقال ایده‌های جدید به روشی نوآورانه و جذاب، برخورد با مشکلات از زوایای تازه و تولید راه‌حل‌های جدید، همگی ویژگی‌هایی هستند که بسیار مورد توجه کارفرمایان قرار دارند. در این آموزش از مجموعه آموزش‌های فرادرس، به روش مورفولوژیکی، روش TRIZ، روش SCAMPER و حل خلاقانه مسئله می‌پردازیم. 
دوره آموزش خلاقیت در مهندسی – بخش دوم دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 31 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط پیمان گرمرودی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 299,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش خلاقیت در مهندسی – بخش دوم را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سلامت روان سراسر اینترنت را در صفحه سلامت روان در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

پریا

سرفصل ها بسیار کاربردی هستن و خیلی خوب تدریس شدن تاحالا همچین درس متفاوت و کاربردی ندیده بودم کاش اینا توی دانشگاه تدریس بشن کاملا ارزش داره

حمید

همیشه راجب کاردبرد روش triz شنیده بودم ولی زیاد باهاش آشنایی نداشتم. استاد این مبحث را خیلی خوب تدریس کرد و کامل بود. آموزش جدید و خوبی هست.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی