اطلاعات دوره
آموزش رسم اشکال گرافیکی با SVG
مسیر آموزشی

آموزش رسم اشکال گرافیکی با SVG

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

امروزه در دنیای برنامه‌نویسی و توسعه نرم‌افزارها، روش‌ها، فنون، پلتفرم‌ها و زبان‌های مختلف برنامه‌نویسی به منظور بهبود کیفیت و بالا بردن استانداردها و کارایی نرم‌افزارها، در حال ایجاد یا گسترش هستند. در این میان تکنولوژی جدید و محبوب نگاره‌سازی برداری مقیاس‌پذیر یا همان SVG (Scalable Vector Graphics)، در دنیای برنامه‌نویسی تحت وب تحولی شگرف به وجود آورده است. در حال حاضر اکثر مرورگرها از SVG پشتیبانی می‌کنند، لذا تسلط برنامه‌نویسان و توسعه‌دهندگان وب بر SVG سبب پیشرفت کیفیت و کارآیی پروژه‌های نرم‌افزاری آن‌ها می‌گردد.
دوره آموزش رسم اشکال گرافیکی با SVG دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 34 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیرمحمد مومنی کوهستانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رسم اشکال گرافیکی با SVG را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های هنر و طراحی سراسر اینترنت را در صفحه هنر و طراحی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

Samane

بسیار عالی بود تدریس ساده و روان

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی