اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ویرایش فایل های صوتی با ادوبی ادیشن Adobe Audition
مسیر آموزشی

آموزش ویرایش فایل های صوتی با ادوبی ادیشن Adobe Audition

179,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 179,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

نرم افزار Adobe Audition (ادوبی آدیشن) یک ویرایشگر صوتی بسیار حرفه ای است با استفاده از این نرم افزار امکان ضبط و ویرایش صدا و تبدیل، میکس و اعمال افکت های صوتی روی فایل های صوتی میسر است. به طور کلی می توان گفت این نرم افزار به مانند یک استودیوی مجازی برای ویرایش، ضبط و اعمال تغییرات بر روی اصوات و آهنگ ها است.
دوره آموزش ویرایش فایل های صوتی با ادوبی ادیشن Adobe Audition دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 27 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط آزاده سهرابی نژاد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 179,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ویرایش فایل های صوتی با ادوبی ادیشن Adobe Audition را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های موسیقی سراسر اینترنت را در صفحه موسیقی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

Soleiman

واقعا برای پادکست که میخواستم، این آموزش رو تهیه کردم که دکتر سهرابی نژاد من رو از صفر رسوند به 100. خیلی ممنونم از ایشون.

کیمیا

خیلی روان و کاربردی درس دادن. ممنون

mahdi

واقعا عالی دست شنا درد نکنه

علی

از مدرس گرامی تشکر میکنم از بابت بیان خوبی که برای ارائه مطالب دارن و سعی کردن آموزش ها رو با جزئیات به خوبی به دانشجو انتقال بدن

مهدی

چند بخش از آموزش رو دیدم خیلی مدرس بیان خوبی دارند و کاملا میشه یادگرفت.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی