اطلاعات دوره
آموزش مقدماتی فیگما – اصول طراحی رابط کاربری UI با Figma
مسیر آموزشی

آموزش مقدماتی فیگما – اصول طراحی رابط کاربری UI با Figma

699,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: 699,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:6 نظر4.9
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:آرمان کهریزی4.9
  • زمان:5 ساعت و 9 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

فیگما (Figma‎) انقلاب و طوفانی را در برنامه‌های ویرایش گرافیکی به وجود آورده است. فیگما یک برنامه ویرایش گرافیکی و طراحی رابط کاربری مبتنی بر وب است. به وسیله این نرم‌افزار می‌توانید رابط‌های کاربری بسیار جذاب برای سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها، طراحی نمونه‌های اولیه، ساخت پست‌های شبکه‌های اجتماعی و موارد دیگر تولید کنید. هدف از این آموزش این است که مخاطب بتواند با مفاهیم اصلی فیگما در قالب پروژه آشنا شده و پس از پایان آموزش وارد بازار کار شود. در ابتدا محیط و ابزارهای فیگما توضیح داده می‌شود و بعد از آن تمام ابزارها در قالب یک پروژه مورد استفاده قرار می‌گیرند و در نهایت نحوه خروجی گرفتن از پروژه توضیح داده می‌شود.
دوره آموزش مقدماتی فیگما – اصول طراحی رابط کاربری UI با Figma دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 9 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط آرمان کهریزی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 699,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مقدماتی فیگما – اصول طراحی رابط کاربری UI با Figma را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مرتضی

واقعا عالی بود.

سپیده

با سلام و با تشکر از استاد محترم. مسایل بسیار قابل فهم توضیح داده شده اند امانظر شخصی بنده این است که این دوره برای کسی که کلا از صفر شروع میکنه مفیده و اگه آشنایی با هر یک از نرم افزارهای این حوزه دارید ، خیلی به دردتون نمیخوره. خیلی پایه ای و ابتدایی است.

فاطمه

آقای کهریزی بسیار عالی واضح توضیح میدن و مسلط هستند . درخواست من اینه که آموزش های پیشرفته تری در خصوص طراحی تجربه کاربری ارائه بدهید بسیار سپاسگزارم.

احسان

خیلی واضح و قابل فهم توضیح داده بودند.

ابوالفضل

خیلی خوب در مورد روانشناسی طراحی رابط کاربری و مقدمات ui و ux توضیح داده شد و واقعا مفید هست حتی برای افرادی که در حوزه توسعه سایت هم فعالیت دارن.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی