اطلاعات دوره
آموزش پریمیر المنت – ویرایش فیلم با Premiere Elements
مسیر آموزشی

آموزش پریمیر المنت – ویرایش فیلم با Premiere Elements

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:1 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:امیر یاری4.9
  • زمان:6 ساعت و 28 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

نرم‌افزار Adobe Premiere Elements یک برنامه بسیار پیشرفته برای ویرایش ویدئو است که شرکت ادوبی، سازنده نرم‌افزار مشهور Adobe Premiere Pro آن را برای کاربران تازه‌کار و کامپیوتر‌های خانگی طراحی و ارائه کرده است. این برنامه نسخه ارزان‌تر و سبک‌تر نسبت به Adobe Premiere Pro بوده و یادگیری آن بسیار سریع‌تر و ساده‌تر است. ما در این آموزش علاوه بر آنکه به شما یاد می‌دهیم چطور از بخش‌های مختلف برنامه Adobe Premiere Elements برای ویرایش فیلم‌های خود استفاده کنید، بخش‌هایی از نرم‌افزار که برای کاربران تازه‌کار ارائه شده است تا با استفاده از بخش‌های پیشرفته روی ویدئو‌های خود، تدوین‌های سینمایی انجام دهید؛ آموزش داده می‌شود و در نهایت یاد می‌گیرید که بدون نیاز به هیچ برنامه جانبی، با فرمت‌های مشهور و پرکاربرد از ویدئوی ویرایش شده خروجی بگیرید.
دوره آموزش پریمیر المنت – ویرایش فیلم با Premiere Elements دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 28 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیر یاری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پریمیر المنت – ویرایش فیلم با Premiere Elements را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

ندا

عالیه عالی،خسته نباشید استاد عزیز

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی