اطلاعات دوره
آموزش کار با میکروسکوپ الکترونی روبشی SEM
مسیر آموزشی

آموزش کار با میکروسکوپ الکترونی روبشی SEM

619,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 619,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:1 نظر4.8
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:وحید شجاعی4.8
  • زمان:3 ساعت و 25 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

یکی از ابزارهایی که تقریباً برای اکثر دانشجویان، به‌ویژه در مقطع تحصیلات تکمیلی، جهت پیشبرد پروژه‌های صنعتی و تحقیقاتی مورد استفاده قرار می‌گیرد، میکروسکوپ الکترونی روبشی یا SEM است. درک مفاهیم پایه و نکات تجربی برای دستیابی به تصاویر با کیفیت بالا و آنالیز تصاویر ضروری است. در این فرادرس، سعی شده است به صورت عملی و با استفاده از نرم‌افزار دموی شرکت TESCAN آموزش کار با میکروسکوپ الکترونی روبشی برای دانشجویان آماده شود. هدف از این آموزش مرور کوتاه بر مباحث تئوری میکروسکوپی و، به‌ویژه، مباحث مرتبط با اپتیک الکترون است. در این فرادرس، به آموزش کاربردی روش‌های آماده‌سازی نمونه برای آنالیز SEM‎، آموزش نکات تجربی و ارائه راهکار جهت دستیابی به تصاویر با رزولوشن بالا، آموزش کار با دستگاه و همچنین استفاده از نرم‌افزار دمو می‌پردازیم.
دوره آموزش کار با میکروسکوپ الکترونی روبشی SEM دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 25 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط وحید شجاعی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 619,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کار با میکروسکوپ الکترونی روبشی SEM را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های رشته پزشکی سراسر اینترنت را در صفحه رشته پزشکی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

میلاد

ممنون بابت سایت عالی شما،البته من ایران نیستم اما این سایت برای دوره ی دکترای من کمک بسیار خوبی بود.

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی