اطلاعات دوره
آموزش طراحی لوگو با پاورپوینت
مسیر آموزشی

آموزش طراحی لوگو با پاورپوینت

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این آموزش سعی شده که در محیط برنامه پاورپوینت به طراحی لوگوهای حرفه‌ای و سه‌بعدی پرداخته شود و از آنجایی که کار کردن در محیط این برنامه بسیار ساده‌تر از نرم‌افزارهای طراحی حرفه‌ای نظیر: فتوشاپ و ایلاستریتور است، پیشنهاد می‌شود طراحی مقدماتی را در محیط این برنامه انجام دهید. البته که در محیط همین برنامه ابزارهایی در دسترس هستند که با استفاده از آن‌ها می‌توان به طور کامل یک لوگو مناسب و حرفه‌ای برای هر کسب و کاری طراحی کرد. در این آموزش سعی شده است تا مفاهیم کلیدی برای مبحث طراحی لوگو از ابتدا توضیح داده شود.
دوره آموزش طراحی لوگو با پاورپوینت دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 54 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیرمحمد یعقوب زاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی لوگو با پاورپوینت را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

رضا

خیلی خوب تدریس می کنن ایشون. عالیییی. من کلی نوت برداری کردم.

سروش

طراحی لوگو با پاورپوینت معملا مرسوم نیست ولی اگه کسی بخواد با پاور پوینت لوگو طراحی کنه بسیار بسیار این آموزش یوزر فرندلی هستش از انتخاب رنگ توضیح دادن تا آخرش.

طاهر

بسیار بیان شیوا و عالی داشتن مدرس و مطالب خیلی خوب و کاربردی آموزش داده شد.

مرجان

در مورد تمام مباحث با جزییات توضیح داده شود.

محمد جواد

مدرس خیلی خوب توضیح میدادن و یه جوری آموزش ارائه شده بود که واقعا از پایه بود و برای کسایی که هیچ پیش زمینه ای نداشتن خیلی مناسب بود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی