اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
دوره آموزش پروژه محور Redux Toolkit
مسیر آموزشی

دوره آموزش پروژه محور Redux Toolkit

349,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 349,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

دوره آموزش ویدیویی Redux Toolkit ویژگی‌های کاربردی این ابزار قدرتمند، برای مدیریت State ها در پروژه های React به صورت عملی و همراه با مثال‌ و پروژه بیان می‌کند. در این دوره شما همراه با یادگیری مفاهیم اصلی Redux، به صورت پروژه محور Redux Toolkit را یاد خواهید گرفت. اگر در حال کار با کتابخانه React هستید و یا با react-redux کار می کنید یا به دنبال موقعیت شغلی مناسبی در این زمینه می‌گردید، یادگیری Redux مخصوصا Redux Toolkit یک قدم کلیدی و مهم برای شماست و با گذراندن این دوره می‌توانید در پروژه های آینده تان از Redux Toolkit به راحتی و با درک خوبی استفاده کنید. این دوره علاوه بر برنامه نویسانی که از قبل با Redux هیچ آشنایی ندارند، برای آنان که با Redux آشنا هستند و از کتابخانه React Redux استفاده می کنند هم، توصیه می شود. تنها پیش نیاز این دوره آشنایی با React است. 
دوره دوره آموزش پروژه محور Redux Toolkit دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 20 دقیقه می‌باشد که در سکان آکادمی توسط امیرعلی طاهری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 349,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آموزش پروژه محور Redux Toolkit را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی JavaScript سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی JavaScript در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی