اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
دوره وب چگونه کار می‌کند؟
مسیر آموزشی

دوره وب چگونه کار می‌کند؟

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره با سازوکار پروتکل HTTP و نسخهٔ ایمن آن تحت عنوان HTTPS آشنا شده و خواهیم دید که اساساً در پشت پرده چه اتفاقی می‌افتد که می‌توانیم یک وب‌سایت را در مرورگر خود باز کنیم که در این بین باید با مفاهیمی همچون DNS Server و Nat Server نیز آشنا شویم که اصطلاحاتی از این دست نیز کاملاً توضیح داده شده‌اند. در پایان این دوره، خواهیم دید که پروتکل امن HTTPS چگونه می‌تواند این تضمین را ایجاد کند که در بین راه مجرمین سایبری نتوانند ارتباط کاربران با سرورهای مختلف را شُنود کنند مضاف بر اینکه راه‌کارهای به منظور جلوگیری از کوکی‌هایی که ناقض حریم خصوصی هستند نیز ارائه خواهد شد.
دوره دوره وب چگونه کار می‌کند؟ دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 30 دقیقه می‌باشد که در سکان آکادمی توسط محمد طاهری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره وب چگونه کار می‌کند؟ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی