اطلاعات دوره
دوره آموزش PHP
مسیر آموزشی

دوره آموزش PHP

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:8 نظر4.2
  • آموزشگاه:سکان آکادمی4
  • مدرس:بهزاد مرادی4.5
  • زمان:4 ساعت و 10 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در کنار زبان برنامه‌نویسی سمت سرور PHP، زبان‌های برنامه‌نویسی دیگری همچون ASP.NET ،Python ،Java و Ruby را می‌توان نام برد که برای ساخت وب‌سایت‌های دینامیک مورد استفاده قرار می‌گیرند اما در پاسخ به این سؤال که زبان PHP چه مزیتی نسبت به سایر رقبایش دارد، بایستی گفت که:- زبان PHP را به سادگی می‌توان یاد گرفت (البته زبان پایتون هم زبان ساده‌ای است).- زبان PHP مخصوص توسعهٔ سایت‌های دینامیک طراحی شده است.- زبان PHP رایگان و اپن‌سورس است و همچنین منحصر به سیستم‌عامل خاصی نیست.- زبان PHP معروف‌ترین زبان طراحی سایت‌های دینامیک است. در ضمن بسیاری از سیستم‌های مدیریت محتوا همچون وردپرس، جوملا، دروپال و غیره از یک سو و همچنین بسیاری از وب‌سایت‌های معروف مثل ویکیپدیا از سوی دیگر، توسط زبان PHP نوشته شده‌اند.
دوره دوره آموزش PHP دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 10 دقیقه می‌باشد که در سکان آکادمی توسط بهزاد مرادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آموزش PHP را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی PHP سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی PHP در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سجاد

چرا این دوره خوب رو ادامه نمی دید مخصوصا بخش شی گرایی خیلی مهم است . واقعا از آقای مرادی عزیز بی نهایت تشکر می کنم .

کاربر میهمان

لطفا با قدرت و کیفیت و حوصله بیشتر به آموزش ادامه بدین ممنونم.

کاربر میهمان

لطفا آموزشتون رو ادامه بدید آقای مرادی من خیلی وقته منتظرم. آموزش شما خیلی بهتره از سایت های دیگه حتی w3school چون همه نسخه 5 رو میگن ولی شما نسخه 7 رو آموزش میدین تو این چند روز من مجبور شدم از یه سایت دیگه اسنفاده کنم که الان به مشکل برخوردم موقع ارتباط با دیتابیست و نمیتونم در دیتابیس درج مطلب کنم اون هم به خاطر اینکه تو آموزش از توابع mysql استفاده میکردند که اررور میداد. لطفا با قدرت آموزش رو ادامه بدید ممنون.

کاربر میهمان

آقای مراد عزیز پس از ۳ آموزش بی نظیر جاوا، اندروید و لینوکس که بدون تعارف با کیفیت ترین آموزش ها در بین منابع فارسی به حساب میان و خیلی از افراد بی گانه با دنیای برنامه نویسی مثل من رو وارد این حوزه کردن، بی صبرانه منتظر زبان تخصصی حضرت عالی یعنی php بودیم تا باز هم با همون سبک خاص خودتون ما رو وارد برنامه نویسی وب کنید که خدا رو شکر این دوره هم استارت خورد. امیدوارم همین طور با قدرت پیش برید و روز به روز شاهد موفقیت هر چه بیشتر سکان آکادمی باشیم

کاربر میهمان

سلام و خسته نباشید سکان آکادمی به مسیر درستی گام برداشتی به همین سبک پیش برید برترین در این زمینه هستید بالاخره من واقعا احساس میکنم تو همچین سایتی باید باید عضو بشم

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی