اطلاعات دوره
آموزش PHP
مسیر آموزشی

آموزش PHP

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:282 نظر4.7
  • آموزشگاه:راکت4.6
  • مدرس:حسام موسوی4.6
  • زمان:9 ساعت و 12 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در دوره آموزش PHP ما سعی می‌کنیم PHP را به شکل جامع و کاملا رایگان به شما آموزش دهیم تا با استفاده از PHP بتوانید سایت‌های خود را بسازید و فرایند توسعه سمت سرور یا Back-End Development را آغاز کنید.
دوره آموزش PHP دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 9 ساعت و 12 دقیقه می‌باشد که در راکت توسط حسام موسوی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش PHP را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی PHP سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی PHP در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مصطفی حساس مبارکی

استاد جان سلام ، بخش تاییدیهٔ فنی رو واسه گواهی ها کی فعال می‌کنید؟

حسام موسوی

درود فعلا فعال نمیشه

کمیل

وقت بخیر استاد ، من php با ساختار mvc رو بلدم اما چون آموزشی ک دیدم درباره پی اچ پی کامل نبود رو اوردم به دوره های رایگان ک دستوراتی ک باهاشون آشنایی ندارم و کار نکردم رو یاد بگیرم ، ایا دوره ی رایگان شما همه مباحث رو توضیح داده ، چون بحث زمانشه من دارم زمانم رو میدم

حسام موسوی

درود کمیل جان باید مسیر یادگیری PHP که شامل چندین دوره میشه رو مشاهده کنی https://roocket.ir/skills/php?ref=skill-related-course-sidebar

فاطمه سادات میرجلیلی

لطفا این سوال رو هم جواب بدید تا انگیزم بیشتر بشه. من نوعی چرا باید این مراحل رو طی کنم برای طراحی سایت،در صورتی که میتونم برای فروشگاه آنلاینم از سایت های قالب آماده خریداری کنم؟

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی