اطلاعات دوره
دوره آموزش مقدماتی لاراول
مسیر آموزشی

دوره آموزش مقدماتی لاراول

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.4/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره از سایت سکان آکادمی تصمیم داریم به شما یکی از معروف‌ترین ابزار برنامه نویسی وب را معرفی کنیم. بهتر است اصلاح کنم، فراتر از یک ابزار. اگر تازه برنامه نویس شدید و نگران این هستید که برنامه‌تان چقدر تمیز و اصولی نوشته شده یا اینکه نگران هستید که چقدر باید در برنامه نویسی عمیق شوید تا بتوانید یک اپلیکیشن وب را راه بیاندازید یا حتی نمی‌دانید که از کجا شروع کنید، پس بهتر است با یک فریمورک و مجموعه ابزار شروع کنید.
دوره دوره آموزش مقدماتی لاراول دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 30 دقیقه می‌باشد که در سکان آکادمی توسط علیرضا جزایری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آموزش مقدماتی لاراول را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی