اطلاعات دوره
آموزش ساختمان داده و الگوریتم (جامع و کاربردی)
مسیر آموزشی

آموزش ساختمان داده و الگوریتم (جامع و کاربردی)

104,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: 104,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:36 نظر3.8
  • آموزشگاه:دانشجویار3.6
  • مدرس:رامین اختر3.8
  • زمان:17 ساعت و 33 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

ساختمان داده‌ها یا Data Structure از جملهٔ بنیادی‌ترین مباحث مورد نیاز جهت یادگیری و درک بسیاری از مفاهیم عمده در علوم رایانه است. ساختمان داده ها روش های ذخیره داده ها در کامپیوتر با هدف دسترسی آسان تر و بهینه تر است، در حالیکه الگوریتم روشی به منظور حل مسئله به وسیله کامپیوتر می باشد. درس ساختمان داده ها یکی از دروس اصلی و پایه در رشته کامپیوتر است و قصد داریم در دوره کامل […]
دوره آموزش ساختمان داده و الگوریتم (جامع و کاربردی) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 17 ساعت و 33 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط رامین اختر مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 104,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساختمان داده و الگوریتم (جامع و کاربردی) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های علوم داده و هوش مصنوعی سراسر اینترنت را در صفحه علوم داده و هوش مصنوعی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

Aidendev

با سلام خدمت شما من از دوره رضایت کافی را ندارم بطور کلی مدرس فقط یه کانفیگ نشون میده و نکته ای آکوزش داده نمیشه برای مثال در زمینه کار با dns ها، ارور ها و غیره صحبت خاصی نشده فقط یک سرور پیکر بندی کرد و تحویل داد هدف دوره یاد گیری هست ولی توی آموزش ماهی درسته تحویل داده شده که اینکار اونکار کن سرور جمع میشه به نکات اصلا اشاره نشده و همچنین راجب سی ام اس های اختصاصی اصلا صحبت نشده که چطور اونارو نصب کنیم اگه بخوایم سایت پایتونی روی سرور بالا بیاریم چکار کنیم ایشون فقط پی اچ پی برسی کرده

alirezapourabiri98

سلام کد تخفیف نداره ؟

علیرضا احمدی

سلام همین الان دوره تو تخفیف هست

aliesadat.kia2000

سلام،من دوره رو خریداری کردم،اما لینک به ایمیل من ارسال نشده،

حسن رجبیان

سلام وقت بخیر در پنل کاربریتون در قسمت سفارشات ، میتونین وارد دوره بشین و از صفحه مربوطه دانلود رو انجام بدین

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی