اطلاعات دوره
آموزش Entity Framework Core مطابق سرفصل های مایکروسافت
مسیر آموزشی

آموزش Entity Framework Core مطابق سرفصل های مایکروسافت

104,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.2/5
وضعیت قیمت: 104,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:دانشجویار3.6
  • مدرس:بهنام کلانتر3.5
  • زمان:7 ساعت و 8 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

EntityFramework Core یک ORM  چند سکویی (Cross Platform) است که این امکان رابه ما می دهد که بتوانیم با بانک های اطلاعاتی مختلف مثل SQL Server از طریق اشیاء NET. کار کنیم. ORM در واقع یک لایه مترجم بین زبان برنامه نویسی ما و پایگاه داده است که این دو را به هم تبدیل می کند و به ما کمک می کند که بین زبان برنامه نویسی مون  و بانک اطلاعاتی  که SQL Server است ارتباط برقرار کنیم و تبادل اطلاعات داشته باشیم. مزیت های EntityFramework Core : آسان کردن تغییر بانک اطلاعاتی: وقتی شما با یک بانک اطلاعاتی مثل SQL Server کار می کنید و بعد از گذشت یک مدت می خواهید بانک اطلاعاتی  را از SQL Server به مثلا SQLight تغییر بدهید Entity Framework Core این کار را به راحتی انجام می دهد. کوئری نویسی با استفاده از LINQ: با بهره گیری از Entity Framework می توانیم با استفاده از LINQ کوئری نویسی انجام دهیم. با کوئری نویسی از طریق LINQ خطر حملهSQL Injection را تقریبا به صفر برسانیم. OpenSource بودن: از دیگر مزایای EntityFrameworkCore می توانیم به Open sourse بودن یا مجانی بودن آن اشاره کنیم و نسخه EF Core در GitHup قابل دسترسی است و همین ویژگی Open Sourse یا مجانی بودن یکی از تفاوت های Entity Framework Core با Entity Framework 6 است. چند سکویی بودن از دیگر مزیت های Entity Framework Core این است که چند سکویی است و قابلیت اجرا روی سیستم عامل های مختلف مثل Mac و Linux را دارا می باشد. پشتیبانی از اکثر بانک های اطلاعاتی: Entity Framework Core نسبت Entiry Framework 6 از بانک های اطلاعاتی بیشتری پشتیبانی می کند ...
دوره آموزش Entity Framework Core مطابق سرفصل های مایکروسافت دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 8 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط بهنام کلانتر مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 104,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش Entity Framework Core مطابق سرفصل های مایکروسافت را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های پایگاه داده سراسر اینترنت را در صفحه پایگاه داده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی