اطلاعات دوره
دوره رایگان آموزش ورد 2019
مسیر آموزشی

دوره رایگان آموزش ورد 2019

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره رایگان آموزش ورد 2019 قصد داریم در 7 ساعت به صورت ساده تمام قابلیت های کاربردهای نرم افزار ورد را آموزش دهیم. امروزه تقریبا تمام افراد برای انجام کارهای خود (اداری و شخصی) به یک ویرایش گر متن نیاز دارند و می توان گفت تا به این لحظه Microsoft Word یکی از بهترین نرم افزارهای ارائه شده است و هرکس که با کامپیوتر سر و کار دارد باید توانایی کار با این نرم افزار را داشته باشد. بنابراین تصمیم داریم در این دوره به زبانی ساده شما را با قابلیت های مختلف این نرم افزار آشنا کنیم. در این دوره تمام بخش های کاربردی ورد را بررسی و هرآنچه برای ایجاد استاد با این نرم افزار نیاز دارید را آموزش خواهیم داد.
دوره دوره رایگان آموزش ورد 2019 دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 35 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط مرتضی علی نژاد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره رایگان آموزش ورد 2019 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی