اطلاعات دوره
آموزش کتاب Top Notch 3B (تاپ ناچ 3B) - متوسط
مسیر آموزشی

آموزش کتاب Top Notch 3B (تاپ ناچ 3B) - متوسط

152,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 152,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در آموزش Top Notch 3B قصد داریم به صورت کامل و در حدود 10 ساعت خط به خط ویرایش سوم کتاب تاپ ناچ 3B را آموزش دهیم. در ادامه سری آموزش های زبان انگلیسی با کتاب تاپ ناچ در این دوره با آموزش کتاب Top Notch 3B با تدریس محمد مصلح در خدمت شما هستیم. Top Notch 3B هشتمین و آخرین جلد از این مجموعه کتاب است. در این دوره تلاش کرده ایم به صورت خط به خط تمام مطالب و نکات مهم ویرایش سوم این کتاب را بررسی کنیم و مکالمات روزمره این کتاب را آموزش دهیم. این دوره برای افرادی که در سطح متوسط هستند مناسب بوده و باعث تقویت مهارت گفتاری آنان می شود. در این دوره تمامی نکات کتاب Top Notch 3B را بصورت کاملا کاربردی و ساده ارائه می کنیم. روش تدریس در این آموزش به صورت ترکیبی دو زبانه انگلیسی و فارسی است. 
دوره آموزش کتاب Top Notch 3B (تاپ ناچ 3B) - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 9 ساعت و 13 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط محمد مصلح مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 152,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کتاب Top Notch 3B (تاپ ناچ 3B) - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان انگلیسی سراسر اینترنت را در صفحه زبان انگلیسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

mehran

خوب

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی