اطلاعات دوره
سمینار قدرت خارق العاده ذهن
مسیر آموزشی

سمینار قدرت خارق العاده ذهن

90,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.4/5
وضعیت قیمت: 90,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در فیلم سمینار قدرت خارق العاده ذهن دکتر جو دیسپنزا به بررسی قدرت خارق العاده ذهن و کارهایی که می توان با قدرت ذهن انجام داد می پردازد. دکتر جو دیسپنزا پزشک، دانشمند و مربی بین المللی است که نشان داده زندگی انسان تماما در گرو باورهای اوست و اگر فردی بتواند باورهای ذهنی خود را تغییر دهد در نهایت می تواند به خواسته های خود دست پیدا کند. دیسپنزا بعد از تصادف سنگینی که برایش رخ داد با همین باور توانست خود را به زندگی بازگرداند. او بعد از این اتفاق تمرکز خود را بر روی کارگاه های علمی، سخنرانی ها و نوشتن کتاب گذاشت تا تمام آموزه های خود را در اختیار دیگران قرار دهد. در این دوره که یکی از برترین سمینارهای دکتر جو دیسپنزا است او تمام آموزه های جدیدش و مطالبی که در هیچ جای دیگری در مورد آن صحبت نکرده را با شما به اشتراک می گذارد و در مورد قدرت خارق العاده ذهن و اینکه چه کارهای شگفت انگیزی را می توان فقط با قدرت ذهن انجام داد صحبت می کند. دکتر جو دیسپنزا در این سمینار به تمام مسائل می پردازد. حتی به نحوه‌ی آشنایی شان با این مسیر و اینکه چگونه با استفاده از قدرت ذهن خود را شفا دادند و سلامتی را دوباره به دست آوردند نیز اشاره ‌می کند. در این سمینار از احساسات عادی و روزمره که همه ما در طول زندگی خود تجربه کرده ایم گرفته تا احساسات متعالی و عشق نامحدودی که بعد از انجام آموزه های دکتر جو دیسپنزا تجربه خواهید کرد، صحبت شده است. اگر در شروع کار هستید و آشنایی زیادی با آموزه های این استاد ندارید، سمینار قدرت خارق العاده ذهن دقیقاً همان چیزی است که برای شروع به آن احتیاج دارید. 
دوره سمینار قدرت خارق العاده ذهن دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 59 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط گروه آموزشی عرفان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 90,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره سمینار قدرت خارق العاده ذهن را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سلامت روان سراسر اینترنت را در صفحه سلامت روان در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی