اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تولباکس پردازش تصویر متلب Image Processing Toolbox
مسیر آموزشی

آموزش تولباکس پردازش تصویر متلب Image Processing Toolbox

349,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 349,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:علیرضا سپیدبر0
  • زمان:2 ساعت و 7 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

با توجه به گسترش روزافزون کاربردهای پردازش تصویر، یادگیری این علم کمک فراوانی به ما برای حل مسائل می‌کند. در این فرادرس، اپلیکیشن‌های تولباکس پردازش تصویر آموزش داده خواهد شد. با توجه به سادگی و ارتباط راحت‌تر کاربر، کار با تولباکس نسبت به کدنویسی بسیار راحت‌تر است. پس از اتمام این آموزش، قادر خواهید بود بخش‌های مطلوب خود از تصاویر را به راحتی جدا کنید.
دوره آموزش تولباکس پردازش تصویر متلب Image Processing Toolbox دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 7 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط علیرضا سپیدبر مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 349,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تولباکس پردازش تصویر متلب Image Processing Toolbox را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های علوم داده و هوش مصنوعی سراسر اینترنت را در صفحه علوم داده و هوش مصنوعی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی