اطلاعات دوره
آموزش رایگان فتوشاپ Photoshop – سریع و آسان در ۱۸۰ دقیقه
مسیر آموزشی

آموزش رایگان فتوشاپ Photoshop – سریع و آسان در ۱۸۰ دقیقه

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:امیررضا نیک خواه4.5
  • زمان:3 ساعت و 4 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

وجود امکانات و قابلیت‌های بسیار زیاد و کاربردی، در عین جذابیت در استفاده، باعث شده طیف وسیعی از افراد، از کودکان تا بزرگسالان، برای انجام هر نوع تغییری در عکس‌های مورد نظر خود، فتوشاپ را به عنوان انتخاب اول، در نظر داشته باشند. بر همین اساس، یادگیری فتوشاپ، علاوه بر اینکه به حفظ حریم شخصی ما کمک می‌کند، می‌تواند به عنوان مسیری مطمئن، برای کسب درآمد و افزایش مهارت‌های افراد باشد. هدف از این کرش کورس فتوشاپ این است که توانایی و مهارتان را در درک مفاهیم اصلی فتوشاپ، کار‌ کردن با فتوشاپ در ترکیب تصاویر، اصلاح تصاویر و کسب مهارت، ارتقا دهید و بتوانید با شروع یادگیری فتوشاپ، مسیر یادگیری را ادامه دهید و به سطوح بالایی از مهارت برسید. آشنایی با محیط فتوشاپ، استفاده از ابزارها، بررسی نکات مهم، اصلاح تصاویر و چندین مبحث مفید و کاربردی دیگر، از جمله مواردی هستند که در این کرش کورس فرادرس به آن‌ها پرداخته می‌شود.
دوره آموزش رایگان فتوشاپ Photoshop – سریع و آسان در ۱۸۰ دقیقه دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 4 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیررضا نیک خواه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان فتوشاپ Photoshop – سریع و آسان در ۱۸۰ دقیقه را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی