اطلاعات دوره
آموزش رایگان پاورپوینت PowerPoint — سریع و آسان در ۱۵۰ دقیقه
مسیر آموزشی

آموزش رایگان پاورپوینت PowerPoint — سریع و آسان در ۱۵۰ دقیقه

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:نجمه رحیمی4.9
  • زمان:2 ساعت و 32 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این فرادرس، به صورت قدم‌به‌قدم یک فایل ارائه را طراحی می‌کنیم و در حین آموزش به صورت عملی و کاربردی با امکانات و ابزارهای نرم‌افزار پاورپوینت آشنا می‌شویم. در ابتدا با محیط کاربری پاورپوینت آشنا می‌شویم، سپس امکاناتی از قبیل درج متن، تصویر، ویدئو، موسیقی، اسکرین‌شات، اسمارت‌آرت (SmartArt)، جدول، نمودار و... مورد بررسی قرار می‌گیرد. در ادامه به بحث انیمیشن‌گذاری و ترنزیشن‌گذاری بر روی اسلایدها می‌پردازیم و در نهایت نحوه ذخیره اسلایدها و ارائه آن‌ها آموزش داده می‌شود. این فرادرس به شما کمک می‌کند تا با محیط کاربری، امکانات و ابزارهای پاورپوینت آشنا شوید و ادامه مسیر یادگیری این نرم‌افزار بسیار کاربردی برای شما هموار شود.
دوره آموزش رایگان پاورپوینت PowerPoint — سریع و آسان در ۱۵۰ دقیقه دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 32 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط نجمه رحیمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان پاورپوینت PowerPoint — سریع و آسان در ۱۵۰ دقیقه را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی