اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ایجاد افکت نور، سایه دادن و ساخت نورهای نئون در فتوشاپ
مسیر آموزشی

آموزش ایجاد افکت نور، سایه دادن و ساخت نورهای نئون در فتوشاپ

349,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 349,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:حامد روشن قیاس4.2
  • زمان:3 ساعت و 48 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

یکی از مهم ترین قسمت‌های پردازش عکس در فوتوشاپ مربوط به بخش، نورزنی و سایه‌زنی است. نرم‌افزار فوتوشاپ در این زمینه بسیار قدرتمند عملکرد است و ابزارهایی کاربردی در این زمینه را در اختیار کاربر می‌گذارد، فقط کافی است که بدانید چگونه از این ابزار استفاده کنید که علاوه بر اینکه در زمینه ساختن عکس‌های واقع‌گرایانه به شما کمک می‌کند، در زمینه خلق کارهای گرافیکی فوق‌العاده زیبا و در سطح حرفه‌ای نیز کمک می‌کند. در این آموزش سعی شده است تا حد ممکن به زبان ساده و با کار کردن نمونه‌های کاربردی برای کاربران، به صورت گام به گام، این قابلیت شگفت‌انگیز نرم‌افزار فوتوشاپ، آموزش داده شود.    
دوره آموزش ایجاد افکت نور، سایه دادن و ساخت نورهای نئون در فتوشاپ دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 48 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط حامد روشن قیاس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 349,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ایجاد افکت نور، سایه دادن و ساخت نورهای نئون در فتوشاپ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی