اطلاعات دوره
آموزش فتوشاپ ویژه کودکان و نوجوانان
مسیر آموزشی

آموزش فتوشاپ ویژه کودکان و نوجوانان

299,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 299,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:امیررضا نیک خواه4.5
  • زمان:3 ساعت و 38 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آشنایی با محیط فتوشاپ، استفاده از ابزارها، یادگیری تلفظ صحیح کلمات، تصویرسازی، نقاشی و چندین مبحث مفید و کاربردی دیگر، از جمله مواردی هستند که در این فرادرس، به آن‌ها پرداخته می‌شود.  مهارت‌آموزی کودکان و استعدادیابی آن‌ها، کیفیت فردای آن‌ها را تعیین می‌کند. پس بهتر است که آموختن آموزش‌ها و مهارت‌های لازم، در سنین پایین برای کودکان انجام شود تا بتوانند در آینده، گام‌های بلندتری را برداشته و از پس نیازهای خود، برآیند. بر همین اساس و در این فرادرس، تلاش می‌کنیم تا مباحث و مفاهیم کاربردی در فتوشاپ را به کودکان و نوجوانان آموزش دهیم که بتوانند ادامه مسیر را راحت‌تر طی کنند.
دوره آموزش فتوشاپ ویژه کودکان و نوجوانان دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 38 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیررضا نیک خواه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 299,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش فتوشاپ ویژه کودکان و نوجوانان را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی