اطلاعات دوره
دوره آموزش جامع ICDL
مسیر آموزشی

دوره آموزش جامع ICDL

100,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.5/5
وضعیت قیمت: 100,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:تاپ لرن4.5
  • مدرس:علی محقی0
  • زمان:27 ساعت و 27 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

دوره آموزش جامع ICDL یکی از مهم ترین مدارکی و مهارت هایی که در جهان وجود دارد و همگان باید نصف اطلاعات این مهارت را مسلط باشند مدرک ICDL  است.این مدرک در 7 حوزه شما را مسلط میکند که بتوانید از پایه یک سیستم را خریداری، اسمبل، راه اندازی و با آن سیستم کار بکنید.در این دوره قصد داریم به صورت خیلی تخصصی شمارا با این مهارت آشنا بکنیم.مهارت هایی که شما به دست خواهید آورد:تسلط نسبی در حوزه آشنایی و تشخیص سخت افزارآشنایی با سیستم بایوسآشنایی با انواع ارور ها و رفع آنروش عیب یابی سخت افزارروش نصب و راه اندازی ویندوزآشنایی با محیط های اصلی و فرعی ویندوزآشنایی با بخش تنظیمات و کنترل های پنل در ویندوزآشنایی با نرم افزار های ورد، اکسل، پاورپورینت و اکسس به صورت پروژه محورآشنایی با اصول شبکه در ویندوزآشنایی تخصصی با سیستم های خط فرمان
دوره دوره آموزش جامع ICDL دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 27 ساعت و 27 دقیقه می‌باشد که در تاپ لرن توسط علی محقی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 100,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آموزش جامع ICDL را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

pooya20091388

سلام این دوره ICDL از صفر هست؟

علی محقی (مدرس)

سلام خدمت شما دوست گرامی بله از صفر می‌باشد این دوره

R R

سلام تو این دوره فقط نصب ویندوز7 رومیگین یا ویندوز 10 و بقیه رو هم میگین؟ آفیس کدوم ورژن وآموزش دادین؟ آیا این دوره به روز هس یا قدیمیه؟

علی محقی (مدرس)

سلام خدمت شما دوست گرامی همون طوری که از سرفصل ها مشخصه ویندوز ۱۰ آموزش داده شده. آفیس نسخه ۲۰۱۹ آموزش داده شده و این دوره قدیمی نیستش موفق باشید

kgmahdi

سلام این دوره برای ویندوز 10 هم قابل بهرهبرداری هست؟ نکات یکی هست و تغییری در اموزش اپدیت های برنامه های افیس نیست؟

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی