اطلاعات دوره
آموزش طراحی و ساخت قالب پاورپوینت
مسیر آموزشی

آموزش طراحی و ساخت قالب پاورپوینت

299,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.9/5
وضعیت قیمت: 299,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:مهدیار طالبی4.1
  • زمان:3 ساعت و 55 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

امروزه بسیاری از افراد از نرم‌افزار پاورپوینت برای رفع نیازهای روزمره خود استفاده می‌کنند و کاربرد این نرم‌افزار فراتر از حد انتظار است. از طرفی، افراد برای هرچه جذاب‌تر شدن ارائه پاورپوینت خود، از قالب‌های آماده استفاده می‌کنند. در این آموزش خواهیم آموخت که چگونه صفر تا صد یک قالب آماده پاورپوینت را طراحی کنیم و مراحل اصولی طراحی آن را می‌آموزیم. این کار مراحل متفاوتی را در بر دارد و در نهایت، می‌تواند برای اهداف تجاری نیز پرسود باشد. چراکه پس از یادگیری این آموزش، قادر هستید هرگونه قالب حرفه‌ای را با پاورپوینت طراحی کنید.
دوره آموزش طراحی و ساخت قالب پاورپوینت دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 55 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مهدیار طالبی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 299,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی و ساخت قالب پاورپوینت را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی