اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش کنترل تطبیقی – تکمیلی
مسیر آموزشی

آموزش کنترل تطبیقی – تکمیلی

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:امیرحسین غلامی3.6
  • زمان:3 ساعت و 4 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در اکثر مقالات جدید، از روش‌های مختلف کنترل تطبیقی، استفاده زیادی شده است که همین‌ عامل اهمیت این درس را بیشتر می‌کند. با توجه به افزایش سیستم‌های متغیر با زمان و دارای عدم قطعیت در دهه‌های اخیر و ناکارآمدی کنترل‌کننده‌های خطی، مقاوم، مدرن و…، استفاده از کنترل‌کننده تطبیقی، افزایش چشمگیری داشته است، زیرا کنترل‌کننده‌های تطبیقی علاوه بر اینکه به‌ راحتی می‌توانند سیستم‌های دارای عدم قطعیت را به خوبی مدیریت کنند، سیستم‌هایی که متغیر با زمان هستند (مانند هواپیما) را نیز مدیریت می‌کنند. به همین خاطر علاوه بر بحث عمل، در بحث تئوری نیز این درس اهمیت بسیاری دارد. این آموزش مبحث‌های تفاوت‌های بین کنترل‌کننده مقاوم و تطبیقی، تخمین پارامتر سیستم‌های مختلف و شناسایی سیستم‌های مختلف را به صورت کامل بررسی می‌کند. 
دوره آموزش کنترل تطبیقی – تکمیلی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 4 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیرحسین غلامی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کنترل تطبیقی – تکمیلی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی